Rynek Infrastruktury
W postępowaniu przetargowym przyjęte zostały trzy kryteria oceny ofert. Oprócz ceny, jednym z kryteriów jest termin wykonania. Oznacza to, że wykonawca na etapie składania ofert będzie mógł zaproponować wykonanie zamówienia w terminie krótszym niż maksymalny – 23 miesiące, jednak nie krótszym niż 20 miesięcy. Do czasu realizacji nie wlicza się okresów zimowych. Trzecim kryterium oceny ofert jest okres gwarancji.
Spośród złożonych wniosków GDDKiA wybierze do końca października tego roku 20 wykonawców, do których zostaną wysłane zaproszenia do składania ofert cenowych. Na złożenie ofert cenowych wybrani wykonawcy będą mieli 40 dni.
Inwestycja polegać będzie na budowie 9,2 km odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S7 wraz z budową dróg serwisowych, remontem wybranych dróg lokalnych, budową obiektów inżynierskich oraz obiektów ochrony środowiska. Powstaną dwa węzły drogowe - Miłomłyn Północ, Miłomłyn Południe.
Wnioski złożyły: Bunte Polska, konsorcjum Mota-Engil, konsorcjum Budimex i Ferrovial Agroman, konsorcjum Mosty-Łódź i Jarpol, konsorcjum Mirbud i Erbedim, konsorcjum PBDiM i Mazowieckie Mosty, konsorcjum Porr, Porr Bau i Teerag-Asdag, konsorcjum MSF, Dragados, Intercor, konsorcjum OGL i Construcciones Rubau, Energopol-Szczecin, Mostostal Warszawa, konsorcjum Max Boegl i Vistal Gdynia, konsorcjum Sando Budownictwo Polska i Construcciones Sanchez-Dominguez-Sando, konsorcjum Bilfinger Infrastructure i Bilfinger Construction, Astaldi, Skanska, konsorcjum Strabag i Heilit+Woerner, konsorcjum Aldesa oraz konsorcjum Eurovia Polska i Warbud.